Summer & yellow

            După cum ştiţi, vara lui 2014 aduce decupaje, transparenţă si extravaganţă. Grandoarea, barocul, decupajul ori imprimeurile florale de influenţă masculină sunt numai câteva dintre tendinţele în modă pe care designerii le propun pentru vara lui 2014. Având în vedere faptul că  summer season is the most full of happiness, de ce sa nu adoptăm culorile pline de viaţă ale acestui sezon. Când spun vară, soare, căldură, gândul mi-e deja la galben. Rochiţele, cămăşuţele şi pantalonii în tente solare sunt must have-ul acestui sezon.

                 Până în prezent nu prea am agreat această culoare. De ce? Sincer, mi s-a părut că nu mă caracterizează. Cu toate că nu îmi place, am ales totuşi să port ca pată de culoare în ţinuta de astăzi acest galben, ca soarele. Efectul a fost surprinzător. Galbenul este o culoare frumoasă pe timp de vară. Transmite optimism si are un farmec aparte. Nu pot spune că acum am o cu totul altă părere in ceea ce priveşte această nuanţă de sezon, dar mi-a lăsat totuşi o impresie bună.

               Încearcă şi tu şi ai să vezi că într-adevăr vei simţi că radiezi.


Lasă un comentariu