WINTERTALE

 

 

16145097_1428905410461257_585271314_o

            Hai sa ne oprim o clipa si sa cautam, sa cautam cu privirea sa dezgolim peisajul din jurul nostru intr-o atmosfera romantica de mister. Aerul rece imi strapunge respiratia, soseaua uda acoperita de palcuri de zapada imi incetineste pasul, impunandu-mi sa trec pe modul slow-motion. E frig, e rece, e urat, e murdar, e insuportabil si e nefiresc sa fie minus atatea grade. Nu! Nu pot suporta acest gand. Simt cum la fiecare rasuflare mi se inclesteaza pieptul. Suflul inghetat al vantului ma strange in brate atat de puternic, aproape ca-mi vine sa tip. Imi este frig si mi-au inghetat picioarele. Buzele mi s-au invinetit, iar nasul sta sa-mi cada. Imi scot manusile si le dosesc in geanta. Cu mainile reci imi cuprind fata si simt caldura. Ma strang in brate, cuprinsa de haina subtire si trec incetul cu incetul in ritmul alert.

              Oare nu drama ne face sa tanjim dupa relatii? Oare nu ascensiunile picante ne fac sa vrem sa fim tot acolo? Oare nu contrastul vara-iarna ne face sa vrem sa fim tot aici, afara, in zapada sau printre flori pentru a savura natura asa cum ni se arata ea mai bine? Intr-adevar e frig. E mult mai frig poate decat ma asteptam eu sa fie atunci cand am iesit din casa doar intr-un pulover si un paltonas. Intr-adevar e urat. E urat pe strazile inundate de trafic si da, e urat drumul pana la munca sau pana la facultate, dar poate ca e doar neasteptat de diferit fata de cum mi-as fi dorit eu sa fie atunci cand am plecat cu gandul ca in 10 minute sigur voi ajunge pana la destinatia X. E intr-adevar nefiresc sa imi fie atat de frig si sa-mi incetineasca mie activitatea tot acest anotimp, dar asta se datoreaza faptului  ca nu am iesit sa ma plimb sau sa privesc. Nu am iesit cu gandul ca e iarna. Am iesit grabita sa-mi vad de ale mele, iar iarna-mi sta in cale.

              Astazi am zis STOP. Vreau sa vad iarna, zapada si fulgii de nea. Vreau sa vad strazile goale si amortite. Vreau sa simt linistea si sunetele vantului, nu ale oamenilor grabiti si agitati (fie ei in masini sau pe trotuar). E frig, insa ceasca de ceai fierbinte e o adevarata senzatie de romantism la nivelul papilelor mele gustative si, desigur, a palmelor reci. Nu cred ca vara am aceeasi senzatie atunci cand beau un fresh. Nu simt ca si cum e ceea ce lipsea cu adevarat.

            E intr-adevar cum nu se poate mai rau atunci cand ma grabesc si stiu ca mi-am planuit ceva, insa oricat de rece, urata si nefireasca ar fi iarna, eu tot o consider frumoasa. Imi place contrastul si lumina cu care se afiseaza in poze. Imi place ca e anotimpul in care orice, in afara de negru si alb pur este o pata de culoare adusa pe strazi. Chiar si cea mai banala tinuta e o adevarata capodopera daca adaugi un ruj intr-o nuanta puternica.
                                  

                                        E stearsa, rece si nedorita, dar e frumoasa in felul ei.

16121681_1428905383794593_1242055654_o

16121929_1428905390461259_850435670_o

16108071_1428905380461260_593354122_o

16145252_1428905387127926_1894908498_o

Photographer: Pavel Radulescu

Outfit: Ana Novic (@ana_novic)

Lasă un răspuns

