Masculin

             Ţin să menţionez în această descriere, a ţinutei alăturate, faptul că după cum ştim Coco Chanel a fost printre primele care a văzut în hainele bărbaţilor o inspiraţie puternică, demnă de luat în seamă, pentru moda femeilor. Partea care îmi place mie cel mai mult e aceea că atunci când adopţi acest stil vestimentar, corpul tău emană şi mai multă feminitate şi dă o oarecare notă de senzualitate.

             Deşi ţin foarte mult ca ţinutele mele să fie cât mai elegante, totuşi nu pot ignora stilul masculin atât de bine înfăţişat la Dolce&Gabbana, Tommy Hilfiger sau Yves Saint Laurent.

              Eu am decis ca măcar o dată pe săptămână să introduc acest stil masculin printre ţinutele mele.

Lasă un răspuns

