Coffee please

5

            Ceasul indica putin peste ora 9 dimineata, iar eu imi beau cafeaua intr-un ambient relaxant. Cu privirea atintita spre fereastra si cu ceasca de cafea cuprinsa de palmele reci, ma uit nedumerita la peisaj. Pe strada se vad doar cozile infernale de masini, lumea grabita sa ajunga la job si, ah, desigur….se vad clatinandu-se fulgii de nea intr-un joc nesfarsit al iernii. Ce vrea sa insemne asta? Probabil doar o urma de-ndoiala a toamnei tarzii sau poate…poate ca totusi a venit vremea sa ne scoatem din sertare manusile, fularul si caciula. Astazi se pare ca nu am avut noroc in a-mi alege tinuta. Un pulover pe gat, o pereche de pantaloni (dintr-un material, nu tocmai gros) si un trench, nu prea si-au avut rostul in drumul meu prin viscol. Pe maine sigur am sa pregatesc ceva pe masura („promisiuni”, desigur).

7
Pierduta in ganduri si in peisaj, nici nu am observant cand mi s-a treminat cafeaua. Mihai, un tip simpatic si foarte sociabil, de la bar, imi intinde cea de-a doua ceasca de cafea. Deci e musai sa vii sa-l cunosti pe el si pe Laurentiu (sunt o echipa minunata). Deci cum spuneam…ii zambesc si ii multumesc ca a fost dragut. Continui sa privesc in jur si caut sa observ cum decurg lucrurile. Mada se afiseaza in fata mea intr-o salopeta neagra, foarte draguta, in completarea careia a adaugat o palarie si un choker. Ma-ntreaba de-ale mele si, desigur, imi spune de-ale ei, iar mai apoi imi prezinta echipa 5 to go a primului concept store deschis in Bucuresti. Intre timp, apar in cadrul usii Liviu Teodorescu si Bogdan Chirila pregatiti sa ne prepare o cafea in ritmul muzicii. Se pare ca baietii s-au pus serios pe treaba pentru a se incadra in echipa actuala a concept store-ului. Felicitari pentru ceea ce ati facut astazi (la 5 to go), deoarece ati dovedit ca sunteti niste oameni super, iar cafelele si fresh-ul de portocale au iesit perfect! (se pare ca nu doar muzica va prinde)

Capture.PNG
O multime de oameni faini s-au adunat intr-o atmosfera friendly, iar Catalin (fotograful) a surprins toate momentele placute din cadrul acestui eveniment in poze pline de viata. Ma bucur ca am cunoscut persoane atat de pasionate si dornice sa faca ceea ce isi doresc (iar acum ma refer atat la prieteni cat si la cei pe care am avut deosebita placere sa-i intalnesc astazi aici). In continuare, ziua a decurs asa cum nu se putea mai bine. Va spun sincer ca nu-mi venea sa mai plec de acolo. Se simtea acel aer de sarbatori alaturi de prieteni. Cred ca asta a fost cel mai important aspect care m-a facut sa-mi doresc sa revin in acest loc.
Cu siguranta imi voi face simtita prezenta si la urmatoarele event-uri organizate de aceasta echipa. O seara faina!

15133975_1240543275992385_907421518_o

Lasă un răspuns

