Summer (grey balance)

3

 


Povestea incepe undeva in jurul orei 13:00 cand am aflat ca se va deschide o noua terasa pe Calea Victoriei. Nu departe de locatia acestui eveniment era in plina desfasurare si Street Delivery. Mi-am pregatit repede cateva haine, formand un look ceva mai dark si, de ce nu, am incercat ceva nou in materie de hairstyle. Intr-adevar, timpul a fost destul de scurt si am preferat sa mai reduc din machiaj pentru a ma incadra. Srancenele intense, rimelul si rujul intr-o nuanta de mov inchis mi-au fost indeajuns pentru a iesi la timp din casa.


 

 


Pe drum ne-am oprit sa facem si o scurta sedinta foto (si sa ne rasfatam cu ceva dulce). N-ai cum sa nu faci poze in zilele astea insorite. E vara si e momentul perfect pentru noi, ca fete, sa defilam in tinute lejere pe strazi si in poze. E anotimpul nostru de glorie, plin de romantism si vacante. Weekend-urile, clar mi se par prelungite, iar diminetile nici nu mai zic. Chiar daca ploile din ultimele zile mi-au cam stricat planurile, totusi nu ma plang de ele. Imi place sa stau in casa, seara,  cu ferestrele deshise si sa ascult cum doar ploaia se aude. Pentru mine asta e cel mai bun moment in care sa dormi. De fapt, asta e singurul moment cand chiar dorm profund.


 

 

5

4

6

7

 

8
Aici incercam sa fiu sexy :))

9

 


Deci, cum spuneam…dupa cateva poze aici si acolo am ajuns si la event (cel cu deschiderea terasei). Foarte bine amplasat si muzica future/deep/electro house sau cel putin asa mi s-a parut mie, si atmosfera ceva mai hippie dar si cu o oarecare tenta de „terasa de pe plaja”. Chiar cred ca era necesara deschiderea unui astfel de local. Din pacate, nu am stat sa servesc ceva aici, chiar daca pentru asta am venit. A intervenit ceva asa ca ne-am indreptat spre Street Delivery. Hmm…Street Delivery…ce pot sa spun? Nu am fost impresionata si cam atat.

In cele din urma am cautat un local dragut in apropiere, insa nu prea aproape, deoarece majoritatea erau full. Asa am ajuns la  terasa de  la Old Nick Pub. Timpul petrecut aici s-a prelungit la cateva ore. Foamea, setea si plimbatul prea mult pe jos si-au pus clar amprenta. Ah, era sa uit! Chelnerul ori era in toane bune ori nu stiu, insa chiar mi-a placut modul in care s-a prezentat. Era un tip cat se poate de amabil si cu un usor simt al umorului. Chiar a fost o zi draguta. Nu neaparat asa cum mi-am planificat, insa asa cum ar trebui sa fie orice alta zi.


 

10

11

Lasă un răspuns

