Tips & tricks (for bigger eyes)

13327556_1207817422570058_8058491932722669174_n

Am văzut în nenumărate poze de pe Instagram/Facebook și mai ales în rândul bloggerilor și al makeup artistilor un anumit tip de machiaj. Ceva ce nu are cum să nu-ți atragă atenția. Ce-i drept, există și multe programe de editat pentru tot felul de chestii. Însă să fim serioși…e mult mai tare să poți face ceea ce faci cu un program de editat în viața reală. Am încercat și eu ceva ce am văzut într-un tutorial makeup de pe youtube și vă pot mărturisi faptul că sunt foarte mulțumită de rezultate. E necesar să vrei, să ai răbdare și cam atât. Am făcut o scurtă descriere în câțiva pași pentru voi, care sper să vă fie de ajutor.

1.Nu se aplică dermatograf pe tot conturul ochiului. Acest lucru va determina ochii să pară mai mici. Indicat este să folosești un tuș/creion dermatograf doar pe pleoapa superioară și foarte puțin (în spre exterior) pe pleoapa inferioară. Poți de asemenea să prelungești intersecția celor două linii într-o codiță adaptată formei ochiului tău.

ochi

2.Folosește un iluminator sau un  machiaj alb (preferabil sidefat) în colțul interior al ochiului. Această tehnică îți va lumina ochii și va produce un efect de mărire. De preferat este să nu exagerați cu cantitatea de machiaj.

ochi2

3.E musai să folosești un creion dermatograf alb sau un crem cât mai deschis în interiorul ochilor, pe conjunctivă. Ăsta este cel mai important aspect în procesul de marire al ochilor. Am renunțat o perioadă (în jur de o lună) la a mai utiliza un astfel de creion și acum când l-am reintrodus în trusa mea de cosmetice, e ca o binecuvântare. :))

ochi3

4. Accentuează-ți umbrele naturale ale ochilor. Pentru asta folosește nuanțe deschise de maro exact în pliul pleoapei superioare si în pliul pleoapei inferioare. Acum întrebarea este: „Care e pliul pleoapei inferioare?” Nu e intocmai un pliu, dar tu trebuie să faci în asa fel încat să-l accentuezi ca și cum ar fi. Atunci când zâmbești se foarmează acele „pungi” de sub ochi. Ei bine, acele „pungi” de sub ochi, conturate așa cum trebuie, vor face clar diferența. Ca să fiu mai explicită: „Zâmbește în așa fel încât să le observi, iar apoi folosește o nuanță de maro fix sub acea „pungă” de sub ochi (in partea inferioara a ei) și ai să observi cum ochii sunt vizibil mai mari. Ai grijă să lași o distanță  fără fard între conjunctivă și acea umbră. Mai apoi vei aplica un iluminator în acea zonă rămasă fără machiaj.

5. Și desigur, rimelul! Aici nu cred că mai e cazul să explic ceva. Folosește un rimel pentru alungire si curbare a genelor. Poți aplica un strat înainte de a te da cu blush (timp în care acesta se va usca) și apoi vei aplica un al doilea strat.

ochi4

Desigur, eu am folosit și un ruj roșu pentru mai multă expresivitate.

And…this is the final look:

page

Lasă un răspuns

