Me, myself & I


Soarele sta sa apuna, iar mintea mi-e cu totul in alta parte. Sunt in jur de 27 de grade afara si ferestrele larg deschise nu isi mai au rostul. Cu fresh-ul pe birou langa laptop, astept sa termin de editat fotografiile pentru aceasta postare. Din folderul plin de poze m-am rezumat doar la 3. Nu vreau sa atasez mai multe, nu vreau sa exagerez. Simplu si frumos…

Nu, se pare ca astazi nu am inspiratie sau poate doar nu vreau sa scriu mai mult. Hai sa privim apusul impreuna si sa lasam orice alte distrageri la o parte. Am avut grija totusi sa imi fac planul pe zilele urmatoare. Sesiunea se apropie si nu prea-mi permite multe. Sa aveti o zi frumoasa. Va pup!


AirBrush_20160529173042

AirBrush_20160529172256

AirBrush_20160529174915 modifiedd

AirBrush_20160529170827

Save

Lasă un răspuns

