Digital Divas (in my opinion)

jhghfhf

 


Dupa cum am mentionat si intr-un articol anterior, nu am mai fost prezenta pana acum la acest eveniment important din blogosfera romaneasca. E intr-adevar o experienta din care poti invata multe si nu ma refer numai la ce sa faci cat si la ce anume sa ai grija sa nu faci.

Am sa incep…cu inceputul. Era undeva in jur de ora 11:30 si eu imi beam cafeaua in drum spre casa. Tin sa mentionez ca eram deja in ziua cu evenimentul (20 mai), insa eu urma sa aflu asta pe parcurs. Grabita, somnoroasa si cu chef de stat in pat, am intrat pe usa, m-am descaltat, mi-am lasat in graba lucrurile si m-am bagat la dus. Aici totul bine (liniste si pace). Ceasul indica deja ora 12:00 iar eu, intr-un prosop, m-am asezat langa laptop cu o alta ceasca de cafea. Am intrat putin pe net sa vad ce event-uri interesante mai gasesc. In cautarea mea rapida am intrat sa verific si ce notite mai aveam pentru urmatoarele zile. Si ce sa vezi? Negru pe alb, mare si cat se poate de clar, Digital Divas 2016 imi apare in fata ochilor. Reactia mea? „Ah, fuck! Astazi este? Nu se poate! Puteam sa jur ca e maine…”

Ora 12:40, cu putin inainte de ora 13:00, ora la care avea loc deschiderea primei sesiuni de prezentari Digital Divas. Eu, cu rimelul intr-o mana si cu pensula de machiaj in cealalta, m-am cufundat in oglinda de pe hol. Hainele erau pe umeras, iar geanta goala inca isi astepta randul. „Finally, am reusit sa termin cu machiatul. Sa vedem…mai am parul, sa ma imbrac si sa imi pregatesc geanta. Nici o problema.” La ora 13:10 eram deja pe bancheta din spate a taxiului facand ultima retusare.

Am ajuns exact la timp. Ma pregatesc sa intru si sa-mi iau ecusonul cu numele meu si al blogului si sa caut un loc dragut in sala. Covorul rosu mi-a dat o oarecare senzatie de something special, cat despre arhitectura palatului nici nu mai zic.


 

blg8

 


Aranjamentele au fost pe masura, insa luminile roz/mov/albastre nu au permis o prea buna surprindere de cadru cu telefonul. Lasand asta la o parte, speakerii au facut o treaba excelenta pe scena (nu musai toti, insa cativa sigur mi-au atras atentia). Am sa-i mentionez deoarece merita:Alexander Giantsis (Commercial Director, Mary Katrantzou), Andreea Esca, Andreea Macri (Photographer), Ana Morodan (Influencer and online entrepreneur), Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director, Publicis Bucharest, super funny tipul), Robert Ratiu (Editor-in-Chief, Beau Monde). Acestia sunt cei care chiar mi-au acaparat toata atentia.


 

blg7

blg11

 


Dupa fiecare sesiune de speakeri a urmat cate o iesire la cafea, inghetata, cocktail si multe alte bunatati. Asta pentru a se crea un mediu cat mai prielnic socializarii. Foarte bine gandit si chiar foarte bine organizat evenimentul. Partea mai putin placuta, parerea mea (si poate doar a mea), a fost Gala Digital Divas. Stiu ca in blogosfera romaneasca sunt extrem de multi bloggeri, unii mai noi si altii cu multi ani de munca in spate si sunt constienta de faptul ca cei care au muncit atatia ani merita sa fie pe scena, sa fie premiati pentru tot efortul depus, insa cred ca ar fi fost frumos ca acestia sa aiba o categorie special conceputa pentru nivelul la care au ajuns, nu sa concureze mana la mana cu cei ce acum sunt la inceput de drum. De ce spun asta? Deoarece in decursul prezentarii castigatorilor la Gala Digital Divas, am vazut urcand pe scena aproape aceleasi persoane pentru toate categoriile.


 

 


Am ajuns acasa in jurul orei 23:00 si ce sa vezi…mai aveam doar o ora si jumatate sa ma pregatesc pentru un party ce urma. Asta clar a fost cea mai aglomerata zi din ultima perioada. Anyway, mi-a placut atmosfera si oamenii pe care am ajuns sa-i cunosc acolo.


 

blgg

 

Lasă un răspuns

