Bassically (#noapteamuzeelor)


Un ansamblu de sculpturi rupte dintr-o poveste, dntr-un basm, dintr-o cu totul alta lume. Asta e impresia ce mi-a ramas adanc infipta-n minte, dupa o scurta plimbare de seara prin muzeele Bucurestiului. Imi pare rau totusi ca nu am apucat sa vizitez tot ce aveam in plan, insa lista am pastrat-o in agenda cu activitati viitoare.


 

blg16

 


Mi-am pregatit geanta de drum cu o sticla de apa, un balsam de buze, rujul si creionul (am ales sa folosesc o culoare inchisa asa ca retusarile nu vor intarzia sa apara), telefonul, o agenda micuta pentru notite si, desigur, portofelul (nu se stie cand mi se face pofta de o inghetata pe drum).

Am fost putin cam pe fuga, deci nu am apucat sa ma aranjez cine stie ce, insa cu o liniuta de tus, un ruj mov si cateva bucle am reusit sa ma incadrez in timp. Tinuta „fifty shades of grey”, zic eu, s-a potrivit perfect cu machiajul (dark).

Daca nu ai apucat sa mergi anul asta la #noapteamuzeelor, e musai sa vii si tu data viitoare. E un eveniment cat se poate de placut si chiar merita sa-ti iei o zi de pauza si sa iesi la o plimbare seara prin cladirile vechi, pline cu povestile tarii noastre.


 

blg

 

blg2

blg9

blg14

 

 

 

 

Lasă un răspuns

