Sky Affair

hhhhh

Ieri a fost deschiderea sezonului de petreceri by Upstairs cu muzica buna si oameni de calitate. Daca inca nu ai aflat de acest loc dragut, e musai sa dai un click aici si sa vezi si tu ce mare minunatie este. Am ramas placut surprinsa de atmosfera, de design, de curcubeul ce a stationat pe aceasta terasa. Un vin e tot ce-mi lipsea atunci cand am intrat. M-am indreptat cu pasi repezi spre bar. Acum e totul asa cum trebuie sa fie. Evenimentul a avut loc undeva intre orele 13:00-18:00 astfel incat sa poti avea o priveliste de ansamblu asupra Bucurestiului in miezul zilei. Deci clar soarele nu ne-a lipsit din peisaj. Si sincer, chiar nu ma asteptam sa fie atat de cald. Desigur, asta se poate observa si din poze, unde eu sunt cam singura persoana care purta cardiganul de iarna. Intr-adevar eram lesinata de la caldura pe dinauntru, dar stii si tu cum e atunci cand vrei sa faci poze musai cum ti-ai planuit de acasa. „Pai daca asa am zis, asa raman!”

hgjhg

Sper ca aceasta scurta descriere sa te faca sa lasi Facebook-ul, Instagram-ul si orice alta activitate desfasurata pe internet si sa iesi din casa la o cafea sau la un vin cu prietenii. De ce? Pentru ca e aproape vara si nu are rost sa pierzi timpul cu news feed-ul diverselor site-uri de socializare. O seara placuta si ne auzim la urmatoarea postare.

index6

13118957_1017321631680488_5587628321152879536_n

index5

blg9

blg7

 

3 gânduri despre “Sky Affair

  1. Pingback: Cristina Bnta

Lasă un răspuns

