#spotlight

blg9

 


„Iluminatul arhitectural și sesiunile de video-mapping pregătite de artiștii invitați vor transforma fațadele clădirilor de pe Calea Victoriei.Pășește într-o lume în care culorile se schimbă de la o secundă la alta, iar modelele proiectate pe sol redefinesc total spațiul în care te afli.Cea mai vizibilă atracție de la Spotlight 2016 este pregătită să adune zeci de mii de trecători și anul acesta.Unul dintre cele mai importante repere ale orașului este personalizat și reinterpretat în cel mai atractiv mod posibil.”

Acestea au fost cuvintele ce au descris evenimentul care a avut/are loc in Bucuresti pe data de 5-8 mai (#spotlight2016). O descriere cat se poate de draguta, iar ce am ilustrat eu mai sus este doar un fragment din ea. Nu vreau sa par „naspa”, insa dupa ce am fost la jocul acela de lumini de la Parlament, de anul trecut, ceea ce s-a derulat pe Calea Victoriei, in acest an, mi s-a parut putin cam „sec”. Pozele si videoclipurile care au invadat Facebook-ul in 2015, de la exact acelasi eveniment, mi-au dat acea senzatie de „vreau musai sa merg si eu in 2016”. Ma asteptam ca strazile sa fie acaparate de muzica si de o multitudine de efecte si jocuri de lumini. Nu-mi pare rau ca am fost, deoarece plimbarea pe strazile Bucurestiului, la ora 22:00, si aerul curat mi-au prins chiar bine, insa cred ca totusi se mai putea lucra la anumite detalii. Cine stie…poate anul viitor voi fi placut surprinsa la #spotlight2017.


 

blg3 modified

 

 


Am stat cateva minute bune crezand ca omul asta se va ridica la un moment dat sau ceva de genul (nu stiu de ce), dar se pare ca nu.  :))


 

blg4

 

3 gânduri despre “#spotlight

Lasă un răspuns

