Digital Divas

jhghfhf.jpg

De mult timp urmaresc Digital Divas Awards si cum anume decurg lucrurile in cadrul acestui eveniment. O multime de bloggeri pasionati de fotografie, moda si beauty sunt nominalizati an de an in categorii precum: Best Women Websites, Best Bloggers for Social Causes, Best Use Of Photography in Blogging (Fashion&Beauty Blogs), Best Instagram Account, Best Fashion Blog si lista poate continua (in total sunt 12 astfel de categorii). Le gasiti aici.

hghghgg

Anul acesta, Digital Divas Awards va avea loc pe 20 mai la Palatul Bragadiru, Bucuresti. This edition is all about those who dare to take a leap a faith into the digital world. Intr-adevar merita sa participi, fie ca esti spectator sau participant in competitie. Ai o multime de lucruri de invatat despre lumea digitala de la cei ce vin pentru a ne vorbi din propriile experiente. Ma bucur enorm ca intr-un final am decis ca poate e momentul ca si eu sa particip in calitate de spectator, desigur. M-am inregistrat aici, iar acum pot spune (cu zambetul pe buze) ca sunt blogger official la #digitaldivas16.

Digital Divas

Sunt constienta de faptul ca prezenta mea pe blog e destul de „la voia intamplarii”, insa asta nu inseamna ca nu vreau sa promovez in ale blogging-ului. Mi-am promis ca ma voi reorganiza si ca voi incerca pe cat posibil sa reduc numarul zilelor inactive (si asta nu numai in cadrul blogului). Am sa revin cu mai multe postari, promit! Pana atunci…stay tuned and follow me on instagram .

12932795_1173325409352593_5960238017792574959_n

 

Un gând despre “Digital Divas

Lasă un răspuns

