New trends 2016 (adaptabil si purtabil)


Fetelor, am revenit pe blog cu un articol care sper sa va inspire pentru acest sezon de primavara-vara 2016. Unele lucruri probabil deja le-ati aflat din revistele de moda, insa eu am sa incerc aici sa va explic mai in detaliu aceste noi aparitii de pe podium si cum anume am putea sa adaptam la stilul nostru zilnic de strada.

De cele mai multe ori, ce ne este prezentat de catre designeri nu este musai si purtabil, si aici ma refer atat la tinute cat si la machiaj. Ei cauta sa accentueze anumite tendinte intr-o maniera artistica, insa noi putem cu mare usurinta sa simplificam lucrurile si totusi sa respectam regulile. Pentru acest lucru eu ma folosesc de Pinterest (este foarte simplu).


Chanel, Alexis Mabille, Missoni, Jonathan Saunders, Marc Jacobs, Phillip Lim, Diane Von Furstenberg, Jenny Packham si multi alti designeri au reliefat frumusetea primaverii in conturul albastru intens al ochilor. Desigur, acum ma intreb si eu „Cum sa port culoarea asta? Voi arata ca scoasa de la circ.”. Ei bine, asta se poate remedia. Poti ramane la machiajul tau zilnic, exact aceeasi structura, insa in loc de nuantele folosite de tine, vei utiliza doar nuante de albastru (inchis, deschis, sidefat, mat etc.),in functie de culoarea ochilor, a parului, a tinutei si desigur a preferintelor tale.

cats


Dolce&Gabbana, Jason Wu, DKNY, Celine si  Nina Ricci accentueaza aparentele senzuale ale feminitatii prin contrastul puternic dintre un ten deschis (preferabil fara fond de ten) si rosul puternic al rujului. Acest trend CANDY APPLE nu este ceva nou pentru noi, deoarece fiecare femeie are, mai mult ca sigur, un ruj intr-o nuanta de rosu aprins in gentuta ei (mai tot timpul). Insa mai nou este faptul ca in acest sezon, rujul va fi asociat unui chip angelic, natural, fara prea multe adaosuri (simplu si dragut).

cats


Stilul GO FOR BRONZE prezent in defilarile noilor colectii ale lui Chloe, Alberta Ferretti, Tommy Hilfiger, Michael Kors, Isabel Marant, Ralph Lauren si Rodarte, aduce un plus de luminozitate in privire. Aceste nuante de maro/portocaliu putin metalizat reflecta apusul zilelor de vara, nisipul si bronzul auriu.

cats


VAMPIRE WEEKEND este un look inca in trend. Eu am cam epuizat acest look pentru o perioada de timp, desi nu pot spune cu „mana pe inima” ca am si renuntat la el. In serile de weekend, cand ies cu fetele in club, aceasta abordare dramatica este perfecta. (Burberry, Cushnie et Ochs, Emporio Armani, Givenchy, Miu Miu)

cats

 

Lasă un răspuns

