Exfoliant natural

 

9ffb91444c6e5b7733a4639d18c49eb0

Revelionul se apropie si stiti si voi cat de important este ca fata noastra sa fie intr-o stare perfecta. Cum am mai spus, nu ma aflu printre fericitele posesoare ale unui ten fara imperfectiuni. Destul de des fac noi si noi experimente pe fata mea. Am cam renuntat sa mai folosesc produse cosmetice de curatare si ingrijire din comert. Sunt pro pentru ingredientele in starea lor naturala. Acum doua saptamani am incercat o mica combinatie minune si am realizat un scrub pentru exfolieri zilnice (sau la 2-3 zile). La mine a functionat mai bine decat ma asteptam si m-am gandit sa va tin la curent si pe voi. Incearca si tu si spune-mi ce parere ai.

cats

Necesarele:

  1. miere (pentru hidratare)
  2. zahar (in combinatie cu mierea are proprietati antioxidante si antimicrobiene)
  3. scortisoara (ajuta la circulatia sangelui, arepropietati antivirale, antiinflamatorii, antimicrobiene)
  4. lapte de cocos (bogat in vitamine)
  5. cafea (contine acid cafeic, care actioneaza ca antiinflamator si stimuleaza producerea de colagen)

Le amesteci bine si le poti depozita intr-un recipient in frigider. Eu am folosit o cutiuta care mi-a ramas de la o crema. Exfoliantul se poate utiliza in decursul mai multor zile daca este tinut in frigider.

DSC_7754

Lasă un răspuns

