Culori intense & buze hidratate

 

profill-11

  Despre secretele unui ten fara imperfectiuni am discutat intr-o postare anterioara. Insa, de aceasta data, este vorba despre secretul unor buze frumoase chiar si in sezonul rece. Dupa cum probabil ati mai auzit, vaselina cosmetica este solutia pentru un ten fara riduri. Este usor de aplicat si ieftina (in jur de 10 lei). Eu o aplic sub ochi dupa ce imi spal fata si o hidratez cu o crema potrivita. Vaselina netezeste pielea si ascunde ridurile fine, ajutand vasele de sange sa irige pielea sensibila de sub ochi. Dar revenind la ale noastre, ea iti hidrateaza foarte bine si buzele. Si crede-ma ca nu poti compara un balsam de buze cu vaselina cosmetica. Ea nu iti patrunde in piele, ci efectiv ramane la suprafata ca un strat protector. Cel mai des o utilizez pentru a-mi hidrata buzele (in special seara inainte de culcare).

7e00cdedb17c5e375ce8fb3de4f443f7

 

 

        Un lucru pe care l-am descoperit de curand este acela ca o poti aplica si inainte de a iesi din casa, chiar daca urmeaza sa folosesti un ruj intens. Mi se intampla destul de des sa ies in oras data cu un ruj mat si sa ma trezesc pe la jumatatea drumului ca imi crapa nu numai buzele, ci si rujul de pe ele. Imi este mila de ele cand ajung acasa si vad cat au suferit din cauza frigului. Intr-adevar vaselina reduce putin din rezistenta rujului, insa sa fim seriosi; cine crezi ca va admira niste buze crapate si neingrijite? De preferat este sa iti iei intr-un buzunarel lateral al gentii tale si rujul/creionul cu tine. Sunt sigura ca vei gasi o toaleta, oriunde te vei duce, iar acolo retusul nu poate dura mai mult de 1 minut.

truytj

Un gând despre “Culori intense & buze hidratate

Lasă un răspuns

