Decembrie

2ed1375fc32ec568ea5542280b6cbedd

Aerul cafeniu, sclipiri incetosate ale beculetelor si diminetile ce nici nu le observi si-au facut deja aparitia. De nins, spre fericirea mea, nu a nins (aici in capitala), dar acasa am inteles ca treburile stau altfel.

Decembrie! Ne aflam deja in a patra zi a celei mai incarcate si pline de iubire  luni ale anului. In casa, prin genti si cel mai probabil si in buzunare, liste peste liste te asteapta sa le bifezi. Au inceput planificarile pentru Craciun. Nu cred ca mai e cazul sa mentionez de cele pentru Revelion care sunt mai mult ca sigur deja facute. Dar daca nu, stai linistit/a ca si eu ma aflu in aceeasi situatie.

         Am inceput insa sa-mi pregatesc cateva idei pentru lista mea de rezolutii. Nu le voi pune pe hartie. Nu inca. Vreau sa fie o surpriza chiar si pentru mine atunci cand voi lua decizia finala de a insirui una dupa alta, rezolutiile anului 2016. Imi sclipesc ochii numai cat ma gandesc.  Pinterest-ul imi este de cel mai mare ajutor in momente ca acesta. Referitor la lista de rezolutii, vei gasi acolo o multime de idei si nenumarate citate ce iti vor spori creativitatea pentru noul an. Intra si tu aici si cauta lucruri ce te pot ajuta in a te decide.

3291d8f97d2a4ea5fae8d14f64fc7c74

 

Anul Nou a fost intotdeauna un moment de reflectie asupra anului care tocmai s-a incheiat si, mai mult decat orice, o privire plina de optimism spre anul care bate la usa. Este momentul sa reflectam asupra schimbarilor pe care vrem sau avem nevoie sa le facem si sa incercam sa le punem in practica. De cele mai multe ori, desi imi doresc foarte multe de la anul urmator, anumite teluri sunt amanate in detrimentul altora. Ideal nu este sa ai tot ce e pe lista bifat, ci sa ai 1-2 teluri mari si cateva mai mici pe care le vei putea atinge, in mod realist, pana la sfarsitul anului 2016.

c401e68c1f2e5a17184e1557f799012d

Daca vrei ca planul tau pentru anul 2016 sa fie eficient, incearca sa-ti notezi pasii pe care ii ai de urmat pentru fiecare tel si pe cat posibil si un anumit interval de timp pentru realizarea lor. Un plus, pentru mine spre exemplu, este acela ca atunci cand reusesc sa ating unul din telurile de pe lista, cinstesc intr-un mod placut si relaxant (la un Prosecco cu fetele sau poate intr-o excursie cu prietenii). Ma face sa simt ca am realizat ceva important, ca am trecut la o noua etapa (The Next Level of my own game). Incearca si tu sa-ti faci propria lista de rezolutii pentru anul ce urmeaza. Pe mine personal m-a ajutat sa vad cu mai multa claritate ce imi doresc in decursul unui an de zile si de unde sa incep mai exact.  Mult succes, va pup!

55bca6f316a16b9eeeb77f30b9661992

Lasă un răspuns

