Ne pregatim de Halloween

Ziua de 31 se apropie, iar tu ca si mine, sunt absolut sigura ca ai inceput sa te gandesti la o costumatie sau cel putin o idee de machiaj. Tutorialele makeup cu tematica de Halloween sunt cele mai vizualizate de pe youtube (cel putin asta imi imaginez eu, dupa reactia mea din fiecare an). Am inceput prin a-mi edita cateva fotografii doar sa-mi formez o mica idee, ceva ce poate as incerca (sansele sunt mici ca in realitate sa pot sa ma fac asa, insa mi se pare interesant sa incerc). In acest an, am sa vin si cu un video in tema (sentimentul pe care il am eu in aceasta perioada am sa incerc sa vi-l transmit). Voi ce idei aveti? Sau poate cateva sugestii? 😀

Lasă un răspuns

