Alb, negru si alte derivate

  „–Uite, Robert! Casa aia are o arhitectura geniala. Nu ti se pare? Haide, fa-mi o poza aici te rog….Si aici…sau mai bine acolo, langa florile alea frumoase.”
In stanga noastra sunt o minunatie de case vechi, in stiluri cat mai diversificate, in dreapta, magnolii cat vezi cu ochii, iar in fata noastra se intinde in zare strada pietrificata de timp.
„–Simti?…Rober!
–Ce anume?
–Mirosul florilor….e absolut minunat.”
Soarele nu inceteaza sa imi arda privirea incantata. Caldura ma copleseste, dar…imi place. Imi place enorm acest anotimp absolut fabulos. Merg pe strazi teleghidata si parca visez cu ochii deschisi.
Rosu? De ce acest ruj rosu pe buzele mele in toiul diminetii? Nu pentru a fi pata de culoare din tinuta. Nici pentru ca asa e trendy. Il port pentru simplul fapt ca ma simt minunat si sunt extrem de plina de energie, iar florile, culorile indraznete si strazile linistite imi inspira un aer feminin. Ma fac sa simt si sa caut in mine acea feminitate excesiva, iar singurul lucru ce imi trezeste aceasta emotie, este rujul rosu asociat unui ten putin palid.
Ma simt ca un copil ratacit pe strazile Bucurestiului vechi. Sunt captiva in acest peisaj.
„–Uite un parculet. Eu am obosit. Tu nu? Eu zic sa intram sa ne oprim pe o bancuta. ”
Acel foisor  situat in mijlocul parcului, usor adapostit de un munte de piatra, ma duce cu gandul doar la un film romantic. Vreau sa joc in acel film. Vreau sa fie seara, iar eu sa stau intinsa pe o patura in interiorul foisorului, alaturi de un pahar de vin si sclipiri incetosate de lumina. Am sa revin aici in una din serile de vara ce vor urma.

Lasă un răspuns

